S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

AKTUÁLNĚ

arr3Úprava provozní dobyÚpravili jsme provozní dobu kamenné prodejny v Beřichově. Jsme tu pro Vás: Pondělí-Pátek od 10.00 do...

KONTAKTY

Centrum Adler, s.r.o.
Bedřichov 272/37
468 12 Jablonec nad Nisou
tel: +420 724 238 314
eshop(a)adler-ski.cz
www.adlerski.cz

ZBOŽÍ V AKCI

V e-shopu: 650 Kč
Skladem
V e-shopu: 1 790 Kč
Skladem
V e-shopu: 1 079 Kč
Skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

V e-shopu: 1 799 Kč
Skladem
V e-shopu: 159 Kč
Skladem

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz


OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Dodavatel - prodávající

  • Centrum Adler, s.r.o.
  • Bedřichov 272 468 12 Jablonec nad Nisou
  • Provozovna - prodejna : Bedřichov 272 Jablonec nad Nisou
  • Provozovatel internetového obchodu www.adlerski.cz
  • Odpovědná osoba - Martin Raim
  • IČO: 27274802 DIČ : CZ27274802
  • Plátce DPH - veškeré ceny jsou Kč včetně DPH
  • e-mail: eshop@adler-ski.cz
    tel.: + 420 724 238 314

( dále jen „dodavatel“ )

1. Objednání zboží

a) Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí vytvářených systémem. Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat v uvedené lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.

b) Veškeré zboží ("dostupnost-skladem expedice ihned") je možné si též osobně zakoupit osobně v prodejně v Bedřichově bez nutnosti předchozí objednávky. (Ceny zboží mohou být odlišné)

2. Zrušení objednávky zboží

Zákazník má právo odstoupit od objednávky do doby než obdrží potvrzovací e-mail o jejím vyřízení, což provede zpravidla písemnou formou. Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit a vyřídit.

2. Možnosti Platby

Hotově při převzetí zboží v kamenné prodejně adlerski.cz v Bedřichově 
Dobírkou –  platba při převzetí zboží 
Převodem - na účet na základě podkladů k úhradě, které mu budou zaslány e-mailem, po připsaní dané částky na náš účet bude odesláno zboží.

3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží

a ) Osobní odběr - prodejna v Bedřichově

  • Adresa : Bedřichov 272,468 12 Jablonec nad Nisou
  • Otevírací doba : Po - Pá: 10.00 -18.00 So - Ne: 8.30 -17.00

b) Zaslání  DPD - Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravacem a službou, kterou si zvolíte, doporučujeme udat i čas, kdy budete k zastižení.

4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí zboží

a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno "DOSTUPNOST:SKLADEM NA PRODEJNĚ-EXPEDICE IHNED" - možno okamžitě po obdržení avíza(avízo zasíláme ihned po tom co je zboží připraveno k vyzvednutí).

b) DPD - zboží kde je uvedeno "DOSTUPNOST:SKLADEM NA PRODEJNĚ-EXPEDICE IHNED" je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hoda doručováno následující pracovní den nebo sobotu. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 3 dny. od přijetí Vaší objednávky.

c) DPD - zboží kde je uvedeno "DOSTUPNOST-U Vás do 2-4 dnů" je zákazníkovi odesláno v pracovní dny dle aktuální dostupnosti zboží.(2-4 pracovní dny)

d) DPD - zboží kde je uvedeno "DOSTUPNOST-U Vás do 4-5 dnů" je zákazníkovi odesláno v pracovní dny dle aktuální dostupnosti zboží.(4-5 pracovních dnů)

5. Ceny dopravy

a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v BEDŘICHOVĚ - zdarma

b) Zásilky po ČR :

Zásilky odeslané přepravní společností DPD

  • nad celkovou hodnotu nákupu 10 000 Kč - zdarma
  • do celkové hodnoty nákupu 10 000 Kč - 160 Kč (doprava 130 Kč + platba dobírkou 30 Kč)
  • vybrané drobné produkty a doplňky do celkové váhy cca 1,5Kg (boty a hole NE!)140 Kč (doprava 110 Kč + platba dobírkou 30 Kč)
  • akční produkty označené doprava zdarma - platba bankovním převodem zdarma, platba dobírkou 30 Kč

c) Zásilky na Slovensko:

Zásilky odeslané přepravní společností DPD

  • každá zásilka bez ohledu na cenu a váhu - 350 Kč (platba možná pouze bankovním převodem v Kč, po uhrazení částky na náš účet Vám bude zasláno zboží)

6. Servis lyží a montáž vázání

Při nákupu nových lyží společně s vázáním, dodáváme standartně vázání samostatně (nenamontované). Pokud si zákazník přeje montáž a udá do poznámky v objednávce montážní údaje (délka podešve boty v mm, váhu, výšku a lyž. zdatnost pro sjezdov lyže nebo velikost boty pro běžecké lyže) zasíláme lyže s již namontovaným, seřízeným vázáním. Za tento servisní úkon si neúčtujeme žádné poplatky. Při nákupu lyží v kamenném obchodě v Bedřichově je montáž prováděna obvykle na počkání.

7. Vrácení zboží / peněz

Veškeré nové zboží je možno vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu pouze v případě, že Vám zboží bylo odesláno. V případě dokončení objednávky osobním odběrem se na zboží vztahují podmínky stejné jako nákupem v kamenné prodejně. Zboží doporučujeme vrátit nepoužité (lyže nejeté, boty nechozené, oblečení nenošené a neprané), nepoškozené (nejeté a neupravované, nebroušené, nemazané), v původním obalu, ve kterém se zboží prodává (krabičky, visačky a sáčky s logem, velikostí atd.) a bez provedení nevratné úpravy a to vše z důvodu, aby bylo možné zboží dále prodat jako nové a nic nebránilo zpětnému uhrazení celé nákupní ceny. Při nedodržení těchto podmínek nebude vráce celá nákupní cena. Peníze za ostatní náklady, jako je přepravné nebo balné, se nevracejí. Veškeré náklady spojené s dopravou hradí kupující.

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení Vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, prosíme, kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Ke zboží přiložte doklad nebo kopii dokladu, který jsme vám zaslali se zbožím. Peníze vracíme neprodleně po doručení zboží. Zboží je nutné pečlivě zabalit, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží. Formulář ke stažení zde.

8. Záruční doba a odpovědnost za vady

Délka záruční doby je u nového zboží standardně 24 měsíců.

U zboží, které bylo zakoupeno jako použité, bazarové či testované se uplatňuje snížená doba odpovědnosti za vady, které existovaly při převzetí věci, na 12 měsíců. U věci použitých, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.

Záruka se nevztahuje na:

  • mechanická poškození
  • nesprávné použití
  • vystavení zboží nadměrným rázům, váze a úderům, žáru a vlhku
  • nadměrné opotřebení a úmyslné poničení zboží
  • neodborný servis

Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Záruční list obsahuje jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo a sídlo. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující uvedené údaje.

Místo uplatnění reklamace

V případě závady nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace hlavní provozovna prodejce na adrese:Centrum Adler, s.r.o. Bedřichov 272, 468 12 Jablonec nad Nisou

Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nepoužitého zboží, nesmí být zasláno na dobírku.

9. Rozpor s kupní smlouvou a Reklamace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí

Reklamaci lze uplatnit písemnou formou, kdy uvedete popis závady a jaký způsob řešení reklamace požadujete, zboží odešlete poštou doporučeně nebo obyčejně s přiloženým dokladem (kopií dokladu) o zakoupení na náš kamenný obchod.

Reklamaci lze uplatnit i osobně na adrese: Centrum Adler, s.r.o., Bedřichov 272/37, 46812.

10. Další práva a povinnosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.

11. Ochrana osobních údajů

S Vašimi údaji bude nakládáno pouze způsobem odpovídajícím příslušným ustanovením zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a to výhradně k účelům sloužícím k vyřízení objednávky kupujícího a zpracování statistických dat. Tato data, včetně údajů o nákupech chráníme před zneužitím, považujeme je za důvěrná a zavazujeme se je neposkytovat žádné třetí straně. Provozovatel je oprávněn předávat osobní údaje zákazníků v rozsahu e-mailových adres, použitých v rámci nákupů na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči naší společnosti v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Zasílání e-mailových adres se týká všech zákazníků, kteří nevyjádřili svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zák. č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných na adrese https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po kterou je naše společnost zařazena do programu ověřeno zákazníky, nebo po dobu, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči naší společnosti nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.